Smaller Default Larger

Ceník za správu PPC reklamu u konkurence v Praze

Ceny za správu a vedení PPC reklam na Google i Seznamu jsou mezi agenturní konkurencí různé. Od toho vlastně konkurence je. I k nám přicházejí klienti z regionu Prahy zejména kvůli nižším, tzv. "venkovským" cenám za služby online marketingu. Ale ceny by měly být nastaveny s nějakým rozumným rozptylem.

 

O různých cenách, nikoli za PPC, ale v rámci služeb SEO, píšeme v našem jiném článku zde.

Minulý týden v mém hledáčku zabodoval jeden článek na oblíbeném webu mladypodnikatel.cz, kde pražská agentura KOFEIN radí mladým podnikatelům, jak na efektivní správu a vedení PPC reklamy. Článek je obsahově dobrý a správný. Z textu jsem byl vyodkazován zpětným odkazem přímo na stránky agentury Kofein. (Můj osobní dojem z článku byl takový, že se jednalo o PR text, ale proč ne).

Co mě však dostalo, byl ceník této agentury z Prahy. Asi jsme u nás ve Svitavách opravdu venkovani. Nevěřil jsem vlastním očím, kolik si agentura účtuje u klientů za správu a vedení PPC reklamy.

Pro "studium" jejich ceník PPC připojují níže v obrázku. Pokochejte se a komentujte.

 ceník za vedení ppc reklamy

Průměrný klient zde zaplatí měsíčně 3000-5000 Kč, a za to dostane přibližně 4-6 hodin práce na správě PPC kampaní.

Tento článek - koment nemá ve svém obsahu nic proti agentuře samotné. Mají hezké www stránky, dobré reference, zajímavé PR, atd. Určitě jsou i šikovní, pokud si u nich PPC reklamy objednala např. společnost Okay.

Ale dát klientovi za takový finanční ranec jen pár hodin práce na jeho PPC kampaních, se mi zdá jaksi hodně natvrdo nasazené. Zvlášť, když vím ze své sedmileté praxe v oboru PPC a SEO, kde se běžné ceny a objem prací na PPC pohybují.

Co lze na klientově PPC stihnout za 4 až 6 hodin práce? Aspoň v mé malé agentuře řešíme optimalizace a údržbu PPC kampaní tak, že to zabírá xx hodin měsíčně. Hledáme, navrhujeme, testujeme, analyzujeme, zkoumáme konkurenci, řešíme význam a statistiky konkrétních klíčových slov, navrhujeme vylučující klíčová slova. Řešíme zvlášť PPC v obsahu a zvlášť PPC ve vyhledávačích, řešíme remarketing, hlídáme CTR, ceny za proklik, propojujeme PPC s Google Analytics atd.

Tomuto všemu dát 4 až 6 hodin práce každý měsíc, tak to bych chtěl vidět...

 

Na druhou stranu smekám, protože pokud agentura Kofein je úspěšná i s touto cenovou politikou vůči klientům, pak oni jsou borci a naše agentura HIS WORK s.r.o. je obyčejným "přidavačem". Kritika do vlastních řad, OK, nemám s ní problém.

PS: Budoucí naši klienti, pokud se vám líbí za 6 hodin práce na PPC dát nám měsíčně cca 5000 Kč bez DPH, hlaste se, bereme vás všemi deseti.

 jxb

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2499

RSS

ukázka ppc reklamy

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...